Met de functie Briefwisseling maak en verstuur je eenvoudig documenten en e-mails naar je mede-eigenaars. Dit kan gaan over standaardbrieven zoals aanmaningen of contracten, of over gepersonaliseerde communicatie.
Zo doe je dit:
Ga naar Communicatie > Briefwisseling.
Klik op Briefwisseling aanmaken.
Kies de categorie op basis van de inhoud van je briefwisseling.
Selecteer een bestaand sjabloon of kies ervoor om de inhoud volledig zelf te schrijven via een leeg sjabloon. Bestaande sjablonen kun je ook nog aanpassen. Sla op als concept.
Duid bij Instellingen aan of je de briefwisseling via mail wil uitsturen of niet, en naar wie.
Upload bij Bijlagen extra documenten die je aan de mail wilt toevoegen.
Publiceer de brief door op Publiceren te klikken.
Je vindt de nieuwe brief nu in het overzicht via Communicatie > Briefwisseling. Als je een briefwisseling openklikt, kun je deze als pdf downloaden en als je hem ook als mail hebt verstuurd, kun je via de tab Briefwisseling bekijken wie de mail ontvangen en geopend heeft.
💡Tip: geef je briefwisseling een naam via de tab Instellingen. Zo blijft het overzicht van je briefwisselingen overzichtelijk.