Ga allereerst naar je Expertencentrum door in OpenVME op je naam te klikken en vervolgens op Supporttickets te klikken.
Hier zie je een overzicht van alle vragen. Elke vraag heeft een status:
Nieuw.
Wachten op feedback: je bent nog aan het wachten op meer informatie van de klant voor je een antwoord kunt geven.
Opgelost: je hebt een antwoord gegeven en aangeduid dat de vraag opgelost is, de klant heeft nu de keuze tussen dit bevestigen en de vraag weer openen.
Gesloten: de klant bevestigt dat de vraag opgelost is!
Wanneer je op een vraag klikt, opent deze en kun je een bericht sturen naar de klant. Aan de linkerkant zie je alle details van het bericht.
Na het versturen van een bericht, kun je de status van de vraag aanpassen.
Vanonder geef je aan hoeveel minuten je aan het antwoord gespendeerd hebt. Zo zorg je ervoor dat het juiste aantal credits geïnd wordt. Je kunt altijd in de linkerkolom extra tijdsregistraties toevoegen of aanpassen, door op het aantal minuten te klikken.
Zelfs als de klant niet genoeg credits heeft, kun je een bericht sturen. De klant zal het antwoord niet kunnen lezen tot ze credits hebben aangekocht.
💡Tip: Je kunt het aantal credits van de klant nakijken door naar hun VME te gaan. Klik op Gebouwen en zoek de naam van de VME. Daar kun je door rechts op Expertencentrum te klikken zien hoeveel credits ze hebben.
❗ Als de klant de vraag toch zonder betalende expertise oplost, dan worden de gereserveerde credits na het sluiten van de vraag terug aan de balans van de VME toegevoegd.